Kuinka voimme auttaa? Tältä sivulta löydät vinkkejä, vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä yhteystiedot asiakaspalveluumme ja ajanvaraukseen.
Hallinnoi asiakastietojasi S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä
Moni asia onnistuu helposti S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä. Voit kutsua perheenjäsenet mukaan talouteesi, hankkia heille omat S-Etukortit, seurata bonustilannettasi, selata sähköisiä kuittejasi, tarkistaa ja muokata asiakastietojasi ja päivittää yhteystietosi ajan tasalle.
Saat henkilökohtaista palvelua SSO:n Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteillä Halikon, Lohjan ja Nummelan Prismoissa. Katso lähin palvelupiste ja vältä jonot varaamalla aika etukäteen.
Onko sinulla kysymyksiä S-Etukorttiin, Bonukseen tai vaikkapa S-mobiiliin liittyen? Usein kysyttyihin kysymyksiin saat vastauksia alla olevasta linkistä.