31.01.2024
Asiakastyytyväisyyttä mitataan vuosittain kaikissa SSO:n liiketoiminnoissa mm. NPS-mittarilla (Net Promoter Score). Mittari kertoo, kuinka todennäköisesti meidän asiakkaamme suosittelisivat käyttämäänsä palvelua esimerkiksi ystävilleen. Viime vuonna saavuttamamme mittaustulokset olivat kaikilla toimialoilla suorastaan erinomaiset, kun liiketoimintamme pääsivät asetettuihin tavoitteisiinsa ja suurimmassa osassa ne jopa ylittyivät kirkkaasti.
Asiakkaamme arvostavat saamaansa hyvää palvelua ja mutkatonta asiointia ja se näkyy myös asiakastyytyväisyystutkimuksien avoimissa vastauksissa. ”Asiat sujuvat hyvin, palvelu on hyvää ja kaikki toimii” sekä ”sain ystävällistä ja ymmärtävää palvelua reippaalla tahdilla.” Muun muassa näillä sanoin kuvailtiin asiakaspalvelukokemusta Lohjan Autokeskus Oy:ssä ja PP-autossa. Original Sokos Hotel Rikalassa kiiteltiin hyvää palvelua näillä sanoilla: ”Aivan huippupalvelu vastaanotossa niin tullessa kuin lähtiessä, tuntui todella hyvältä.” ”Henkilökunta on iloista ja reipasta, siisti ja hyvin hoidettu ABC-asema ja ruoka on erinomaista”, näin taas sanailee ABC-asemallamme asioinut tyytyväinen asiakas. Ravintolatoimialalla esille nousivat viihtyisä miljöö ja ystävällinen henkilökunta: ”Viihtyisä paikka, jossa on ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta.” Market-toimialalla mainittiin eritoten asioinnin helppous ja niin, se henkilökunta ❤: ”Iloinen, avulias ja huumorintajuinen henkilökunta. Ostosten tekeminen mukavassa ilmapiirissä on yksi päivän kohokohtia.” – Voiko tämän paremmin enää sanoittaa positiivista asiakaskohtaamista?
Kuten asiakkaidemme antamista kommenteista huomaa, henkilökunta on ehdottomasti meidän arvokkain voimavaramme ja onnistuneen asiakaskokemuksen perusta. Olemme määritelleet visioksemme ”voitamme asiakkaan sydämen” ja tämä huikea onnistuminen asiakastyytyväisyysmittauksessa osoittaa, että olemme onnistuneet toimimaan visiomme mukaisesti – ja matka jatkuu.
01.10.2024 | Paikallisia uutisia
01.10.2024 | Etu | Paikallisia uutisia